איזור אישי

Q2 לא יהיה בכלל דומה לQ1 – ניתוח לרבעון הראשון של 2023 ואיך ההצלחה האדירה של טונה ופלוטניק קשורה לדרך להוציא את ההייטק מהמשבר?

הגענו לחלק הזה בשנה – סיום הרבעון הראשון.. שהולך להיות לא פחות ממאתגר לקראת הרבעון השני.

מה היה לנו הרבעון הזה…

בנק שקרס, פיטורים של אלפי ואולי עשרות אלפי אנשים בישראל ומאות אלפי אנשים אולי כבר מיליונים בעולם בעולם, אצלנו – מדינה בלהבות, חוקים שנשברים.. בעולם – דריכות לקראת שינויים גלובליים וצמצומים בכל מקום אפשרי מלבד תחום אחד…

מכירות.

מכירות, שירות ,קשרי לקוחות. המשולש הקדוש.

יש לציין המשולש הנצחי, הגדילה של כל חברה וחברה והצמיחה של כל חברה וחברה.

נקח את המשבר כדוגמא להצלחה הפנומנלית של טונה(איתי זבולון) ונצ’י נצ’ (רביד פלוטניק) למכור 5 מופעים סולד אאוט ולסגור עוד 2 מופעים להמשך, דווקא בתקופה כזו במשבר

כל דבר יש הקשר. אירוע לא קורה במנותק בעולם, וכך גם ההצלחה של רביד וטונה קשורים בעבודה הקשה שלהם. ולכן כמות הכרטיסים ההיסטורית שמכרו לסדרת הופעות הליייב פארק כל כך מרגשת. לא כי הם מכניסים כך או כך מזומנים, אלא כי הם מסמנים ניצחון אחר ניצחון אחרי כל כך הרבה הפסדים שספגו. יודעים מה? כן – גם הפסדים כספיים מהופעות ריקות, אלבומים גנוזים וכרטיסי אוטובוס בחזרה לפתח תקווה. והקהל מבין את זה, ויודע שהם עדיין פועלים בדרך עצמאית, בלי לייבלים שמספקים גב כלכלי, בדרך עוקפת הרכילות שלהם. וזה מקנה להם כבוד והערכה מהקהל שרכילאים לעולם לא יקבלו. – לפי מאמר שנכתב עליהם במגזין טיים אאוט.

ההכרה הזו שלמרות המשבר אפשר להעיף פה כרטיסים באוויר ותוך 3 ימים למכור למעלה מ50000 כרטיסים ועוד 2 מופעים בקנה, היא עבודה קשה של שנים , לפי הטקסט מתוך בור ועם הארץ : בור ועם הארץ המסע שלי מפרך הדרך ארוכה והשביל רק מתארך כל האמצעים כשרים ולכסף בדוק נצטרך אז בינתיים בוא נזרום על הקצב אסביר לכם איך זה הולך, כולם להסתדר ונא לשבת ילדים זה שעת סיפור, תנחשו מי צ’יף השבט אמרתי לה החיים הם כמו גלגל, היא ענתה “כפרה הם כמו שבשבת” חייכתי והמשכתי לעשן כמו קטר רכבת הגעתי עד לכאן ואל תשאל איך לא עומד בצד, עובד בפרך הם שאלו “לאן?” עניתי אענרף….

ככה ההייטק מתנהל – שואלים אותו לאן הוא עונה אענרף…

אי אפשר לעבור משבר ללא אנשי מכירות, שירות וקשרי לקוחות.

איך מגייסים ומכשירים אנשי מכירות אתם שואלים?

אור הוא הבנאדם היחידי שתפרו לו תפקיד בהייטק כג’וניור.

הכל תלוי בסיפור שאתה מספר אני חושב שכאן היה המפנה של טונה

טונה בחר להתמודד עם משרד החינוך והפחדים שלו – דרך שיר שרבים מאמינים (כולל אני) שנכתב עליהם.עליהן.

מילים מוחצות כמו:

עייף, בחנו אותי על ״Had, Has, Have” כשעמדתי על שלי אמרו לי “שב, שב, שב” טקסט, טקסט, אין לב, אין ממה להתלהב והראש על הבנות והמחשב כשהדלת נטרקת והכיתה משתתקת למדנו איך לנתק את המחשבות ככה שבשקט בשקט נוצרה צלקת, צלקת שלרפא אותה לקחו שנים רבות.

כשעמדתי על שלי אמרו לי שב שב שב….

מזכיר מאוד את סרטון המשובטים של רועי שטנץ

סרטון מעולה שהפצתי של עמותת תפוח שלפני כשנה שיצא אצלי בלינקדאין הסרטון הגיע לחשיפה של למעלה מ120000 צפיות (Impressions)

ההייטק חייב להשתנות , ההייטק חייב אנשי מכירות שירות וקשרי לקוחות , רק ככה עוברים את המשבר ומצליחים לעבור אותו.

מה שיפה עם השנים אפשרי להכנס להייטק בתפקיד התחלתי כמו שלהבת שנכנסה כSDR לDEALHUB ועם הזמן התקדמה לתפקיד של ניהול סושיאל וקהילות תפקיד אסטרטגי שהיא אחראית על לבנות תהליכים מול צוות הMARKETING וצוות הCUSTOMER SUCCESS וצוות המכירות.

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם להייטק כבר למעלה מ10 שנים ועם 440 בוגרים
לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email