הכרות עם עולם האד טק (עולם הפרסום של תעשיית ההייטק)
אד טק – שילוב השמות פרסום וטכנולוגיה – שם כולל לתעשיית הפרסום המבוססת טכנולוגיה.
תעשיית האד טק נמצאת בעולמות הוידאו, סושיאל, גיימינג, פינטק, פרסומות – וידאו ופרסומות תוכן המלצות תוכן, איקומרס, ניתוח מידע ועוד...
חברות ענק שעובדות בתחום הם:
טאבולה, אאוטבריין, איירון סורס, פלייטיקה, סימיליאר ווב ועוד חברות רבות וטובות שביצעו הנפקות בשנים האחרונות – הנפקות ענק!
ניגשים לעבוד עם המערכות השונות – מערכות להתחלה שהם מאסט בתעשיית האד טק
המערכות השונות העוזרות לנו לאתר את הלידים / להבין את הפוטנציאל של החברות שאיתם אנו מעוניינים לעבוד – רוב העבודה באד טק הוא B2B
משמע העבודה היא מול בעלי עסקים ופחות עם השוק הפרטי – אך יש חברות שהמומחיות שלהם היא גם מול השוק הפרטי.
תוכנות / כלים שיעזרו לנו להשתמש כדי להתברג ולהבין את התעשייה.
התוכנות הללו הם בעיקר בעבודה מול אתרים/אפליקציות/תוכנות
SAAS Software as a Service
שירות כתוכנה - פייסבוק הוא SAAS -נסביר יותר על המערכות בצורה אחרת
הדירוג יהיה מ1-5 , כאשר 1 הנמוך ביותר ו5 הגבוה ביותר.
Linkedin Sales Navigator -
מערכת דרך הלינקדין שניתן למצוא דרכה אנשי מפתח בחברות המסוימות אליהם אתם רוצים להגיע – כלי ברמה גבוהה נדרג אותו 5
בכללי אם אין לכם לינקדין - במיידי עוד היום לפתוח פרופיל ברשתות.
מי שלא מכיר את לינקדין – בתוכנית אני אסביר על לינקדין ועל ההצלחה שלו בעולם העבודה, ויתקיים שיחה עם מומחה לינקדין.
Similar Web –
מערכת ניתוח דאטה מעולה של חברה ישראלית שהונפקה לא מזמן ב1.8 מיליארד דולר.
סימיליאר ווב מפתחת כלים המאפשרים ניתוח של תנועת גולשים באתרי אינטרנט , למעשה היא מדרגת אתרים לפי הניתוחים שלה (מדויקת לרוב ב90%+-) כלי ברמה גבוהה נדרג אותו 5
Snov.io / Getmail.io –
מצאתם אתר דרך הסימיליאר ווב שמתאים לכם לעבוד איתו , ומצאתם את האדם הנכון דרך הלינקדין סיילס נוויגטור - מעולה!
בפרק הזה נלמד על מושגים כלליים בתעשייה
SAAS Software as a Service -
תוכנה כשירות
Ad impressions –
בכל פעם שפרסומת דיגיטלית מופיעה היא נספרת כצפייה, לא משנה אם לחצו על הפרסומת או לא.
Ad inventory –
שטח הפרסום שגוף המדיה מייעד לפרסומות, כמה שטחים באתר מייעד לפרסומות.
Ad networks –
פלטפורמה המרכזת מלאים פרסום על מנת גישה דרך המפרסמים תהיה ממוקסמת והרווח לבעלי האתרים / האפליקציות ירקיע.
לרוב החברות שתפנו אליהם יהיו adnetworks / agency
ולמעשה יהיה להם מערכת או ישתמשו במערכת כזו או אחרת, כדי לעשות אופטימיזציה ומונטיזציה (מילים שתשמעו אותם המון פעמים – אני כבר אומר לאפטם ולמנטז )
אופטימיזציה - שיפור של מערכות ותהליכים
מוניטיזציה - במדיה הדיגיטלית היא ניצול פעילותם של נכסים דיגיטליים כמו אתר אינטרנט, אפליקציה, משחק וכיוצא באלה כדי להפיק הכנסה כספית.
-CPA/CPM/CPC
מושגים יותר מתקדמים המדמים מצב של הכנסה, הכנסה פר צפייה, הכנסה פר הקלקה, או הכנסה פר טרנקזציה - acquisition
Display/ Mobile –
פרסום המיועד למחשב אישי /נייד
בונוס מכירות – בוא נתאמן רגע על האנגלית שלכם – תכינו לי פיץ’ (מייל לשליחה)
בוא נבחן את האנגלית שלכם - מה הרמה , מה הרמת כתיבה , מה בדיוק נדרש מכם ביום יום בעבודה
מה חשוב שיהיה בתוך הפיץ' ?, איך גורמים ללקוח לענות לכם על המייל ?
נעשה פיץ' התחלתי, נבדוק בעצם איך יוצרים בידול מנצח , וננתח פיץ' שלי שעבד והגיע לסגירות של מיליוני דולרים
בונים קייססטאדי - ושולחים אליי לבדיקה
50-70% מהעבודה – בונים קיידנס (רשימות תפוצה) דרך מערכות CRM שונות וידידותיות כמו: Salesforce,Salesloft, Hubspot, Salesflow,Zoho crm
CRM - (Customer relationship management)
נשים דגש על האבספוט - Hubspot
לכל אחת מהמערכות האלו יש את הייחודיות שלה, המטרה היא להביא כמה שיותר לידים למערכת כדי לשלוח לפי שלבים, לרוב השלבים יהיו:
שלב 1 – יצירת קשר והסבר על הפעילות
שלב 2 – פולואפ האם קיבלת את המייל
שלב 3 – חידוש/ אינטגרציה(חיבור) לאתר חדש או פעילות חדשה שטוב לדווח עליה
שלב 4 – פולואפ
ומתמשך...
זכרו!!
כמו כל מכירה – הכסף נמצא בפולואפ.
ולכן כמה שיותר תקדישו לפולואפ ככה יהיה לכם קשר עם הלקוח
וכמה שיותר קשר עם הלקוח או יצירת מיילים יניבו לכם כמה שיותר עסקאות.
אז המכירה היא אותה מכירה
בפרק זה מקבלים למעשה תוכנית עבודה שבדיוק מה הולך באד טק ומה הם צריכים לעשות כדי להצליח בתעשייה