איזור אישי

שמעתי שעושים פה מסיבה בלעדיי – אף אחד לא עושה את זה יותר טוב ממני

כמו בשיר האלמותי של עומר אדם וליאור נרקיס למילים של דורון מדלי, ככה אנשים מדברים איתי על הרצון שלהם להכנס ולעבוד בהייטק..

אנשים לא מבינים שיש להם עסק עם מקצוען שהכניס למעלה מ450 בוגרים של התוכנית במהלך 10 שנים לעבודה בהייטק, כאנשי מכירות, שירות וקשרי לקוחות.

החצופים עוד מספרים לי כי הם התרשמו ממני והם יחשבו על זה… כאילו איזה אלטרנטיבה יש להם.להן?

לעשות את זה לבד… – בהצלחה

לשלם למכבסה/מכללה – בהצלחה – אני מדבר על זה המון – אני לא תוכנית העשרה – אני תוכנית הכשרה בזמן שתסיימו את הקורס במכללה החבר’ה שלי שנכנסים לתוכנית כבר ייכנסו לעבוד בהייטק.

לעשות את זה איתי – יקנה לכם.לכן עולם ומלואו.

קודם כל יהיו לכם קורות חיים שיעברו את הBOOT (ההודעה האוטומטית שחוזרת אליכם במייל) לא תחזור ותתחילו להכנס לשלב הראיונות בהייטק.

יהיה לכם פרופיל לינקדאין מהוקצע – פרופיל לינקדאין הוא לא NICE TO HAVE הוא MUST TO HAVE, ורוב האנשים לא יודעים בכלל מה לעשות בלינקדאין או מה עושים בלינקדאין.

יהיה לכם מנטורינג ברור – לאיך להתנהל בראיון עבודה, איך מדברים עם מגייסים/מגייסות , שפת גוף בראיון עבודה, איך להתנהל מול המנהל המקצועי – ועד לקבלת חוזה ואיך להתחיל לעבוד בהייטק.

אור עשה את זה תוך 82 יום – מהרגע שהוא נכנס לתוכנית עד שיתקבל לעבודה בהייטק

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם להייטק כבר למעלה מ10 שנים ועם 440 בוגרים
לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email