איזור אישי

קשה להיות ג’וניורס אבל אתם יודעים מה יותר קשה? להיות ג’וניור לא ממוקד

הם פוגשים אותי בדרך כלל אחרי וובינרים , או מיטאפים שאני מעביר

הם א.נשים נחמדים , לא בעייתיים , אין כל לא בעיה של התנהגות / בעיה כלשהי שעומדת מאחוריה.

יש כאן בעיה של מיינדסט , ולרובם.רובן יש מיינדסט של שלשול.

הם לא ממוקדים, הם רוצים לקפוץ מנושא לנושא ,והכי גרוע הם מבחינתם.מבחינתן מסי/רונאלדו עוד לפני שהם כבשו גול אחד בחיים שלהם.

הם רצים מכנס לכנס, מעלים תמונות ברשתות כאילו הם מינימום גארי וי או אלכס חורמוזי

משתפים בטיפים ובעצות – ורובם בעיקר מחפשים – ומחפשים עבודה.

הם לא הגיעו לשום הישג משמעותי – אם מסתכלים כמו בצבא הם לא סימנו X בנשק

אולי הלכו למטווח, אבל הרוב פספסו.

ובעיקר הם חיים בתחושה של החמצה – עכשיו קחו את הפגישה שהייתה לי היום.

אדם חביב – על פניו נראה הייטק מטריאל מה שאני מחפש

מסביר לו שבדרך הזו שבה הוא מתייחס לעבודה בהייטק , ולא לוקח את זה למקום נכון של לקחת להקים תשתית נכונה – קורות חיים באנגלית מסודרים, עבודה נכונה בלינקדאין, יצירת קשרים נכונים , לדעת איך לעבור ראיון עבודה ואיך להשיג אחד – שכל זה משימה בפני עצמה… בינתיים הוא מתרברב שהוא נפגש עם פאונדרים…

בעיקר כאב לו ש”מכרתי” לו את התוכנית שלי – כשהוא שאל אותי מה עליי לעשות כדי להכנס להייטק?

כאילו שיש איזו נוסחת קסם או כאילו אני יטיל עליו כישוף והכל יסתדר מעצמו…

אני מוכר את התוכנית שלי כי זה המוצר הכי בן זונה שקיים היום במשק.

התכנים הכי פרקטיים – מאסטרמיינדס באנגלית (שכחתם לרגע שאתם רוצים להכנס לעבוד בהייטק – איך תיכנסו אם לא תתאמנו על האנגלית שלכם) מפגשי העשרה.. ובעיקר איך לא אני

אמרו לי את זה המון פעמים – אתה זה התוכנית – מי שאתה ומה שאתה זה מה שהתוכנית

עכשיו עזבו אותי מצרף לכם את מה שהחברים לתוכנית אמרו עליי מוזמנים לראות בקישור

אני לא עוד קורס/אקדמיה

שבאה להדפיס עליכם כסף

אני תוכנית הכשרה עם התחייבות רצינית ביותר – לא עוזבים את התוכנית שלי עד שלא מוצאים עבודה

וזו כבר התחייבות

אז מספיק לבזבז את הזמן שלכם.שלכן על מיטאפים כנסים והרצאות שלא יקדמו אותכם.אותכן

אתם ג’וניורס אתם לא מעניינים אף אחד.אחת

אתם צריכים לעבור דרך כמו כל דבר בחיים ואז ורק אז תתחילו להיות מעניינים

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם לאד טק (תעשיית הפרסום של ההייטק) כבר למעלה מ10 שנים ועם 400 בוגרים

לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email