איזור אישי

נעים מאוד התפקיד החדש שלך בהייטק – Customer Success Manager

המקפצה הבאה בהגדרת התפקיד ההתחלתי שלכם בהייטק הוא – Customer Success Manager

מה זה Customer Success Manager?

הצלחת הלקוח היא למעשה שיטה עסקית, המקובלת מאוד בתעשיית ההיי-טק, שנועדה ללוות את הלקוחות להצלחה בעזרת שימוש במוצר או בשירות של החברה. הצלחת הלקוח מתמקדת בניהול מערכות היחסים בין הלקוח לבין החברה המנהלת/מפתחת את המוצר עבור הלקוח.

מי יכול לעסוק בתפקיד ?

מי שנושא בתפקיד משמש כאיש הקשר של הלקוח העסקי ומייצג את האינטרסים שלו. הוא נותן שירות ומעניק תמיכה ללקוח בכל הקשור לתוכנה ולפונקציות השונות בה ואחראי על שימורו כלקוח מרוצה ורווחי לחברה לאורך זמן.
התפקיד מתאים במיוחד ל”אנשים של אנשים”, לבעלי תקשורת בינאישית מעולה, למי שיש לו כישורי ניהול זמן ופרויקטים ולאנשים עם חשיבה אנליטית טובה ויכולת להסיק מסקנות ממספרים. מי שניחן בתכונות הללו יהיה בעל הסיכויים הטובים ביותר להתברג בתעשייה בתפקיד CSM.

בוגרי התוכנית הכשרה שלי לCustomer Success Manager בנוסף יכולים להשתלב בעוד 5 תפקידים התחלתיים שונים:

Sales Development Representative (SDR) מתאים לאנשים שאוהבים למכור ויודעים לעשות זאת מעולה בשיחת טלפון, בזום או בפגישות פרונטליות. יודעים לתעדף משימות ולהפריד בין עיקר וטפל, תשומת לב לפרטים, שליטה מעולה בעולם המונחים הטכנולוגי ויכולת להסביר את הדברים לאחרים. יתרון לבעלי רקע במכירות.

Business Development Representative (BDR) מתאים לבעלי כישורי שכנוע ומו”מ מעולים, אנשים תקשורתיים שיודעים איך לגשת לכל אדם, רעבים להצלחה – עיכוב זמני רק מדרבן אותם יותר. יתרון לבעלי רקע במכירות.

Customer Service – מתאים לבעלי כישורים בינאישיים מעולים, מכווני שירות, יכולת טובה לתפקד במצבי לחץ, גישה טובה למספרים ונתונים. ניסיון קודם בשירות לקוחות ייתן לכם יתרון.

Account Manager – תפקיד שדורש אחריות גדולה ומתאים לבעלי כישורי סדר וארגון מעולים, יכולת אנליטית טובה, כישורי מו”מ, יחסי אנוש מצוינים. מתאים מאוד לבעלי רקע בשירות לקוחות.

Customer Support – מתאים במיוחד לאנשים שמטבעם הם “פותרי בעיות”, כישורי ניהול זמן ותעדוף משימות, יכולת לג’נגל בין ריבוי משימות. יתרון לבעלי ניסיון טכני.

שחר פרגמניקוב הוא הבעלים של SMARTWAY כניסה חכמה להייטק המכשיר מדי שנה עשרות בוגרים למשרות התחלתיות בתחום האד טק (תעשיית הפרסום של ההיטק) עם למעלה מ400 בוגרים מרוצים שהשתלבו בתעשיית האד טק בתפקידים התחלתיים (ג’וניורס)

לפודקאסט נכנסים לעבוד בהייטק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email