באחד משיריו הגדולים ביותר לאונרד כהן שר
Now so long, Marianne, it’s time that we began To laugh and cry and cry and laugh about it all again
החבר’ה אצלי בתוכנית באמת מבינים מה נדרש כדי להכנס לעבוד בהייטק בתקופה כזו.
לא HR , לא PRODUCT MANAGER, ולא שאר תפקידים מחוטנרשים בין אם הם מרקטינג או כללי רוחבי.
לכו לאתר הזה בלינק ותראו מי מפטרים היום בהייטק
https://www.lastartup.co.il/layoffs
קראתם?
היום נכנסים אנשי מכירות, שירות , וקשרי לקוחות להייטק.
מאז ומתמיד אנשי מכירות היו הכי מבוקשים בתעשייה, כן כן גם בתקופה שהיו מחפשים חתולות שיודעות לרשום קוד, כי היא ביקוש שיא למתכנתים.
אנשי מכירות / שירות לקוחות אומנם לא מרוויחים כמו מתכנתים/מפתחים כבסיס
אבל עם העמלות הם יכולים.יכולות להגיע לרמות השכר הגבוהות ביותר.
איך? איך אנשי מכירות עוקפים מתכנתים או מפתחים בשכר?
קחו למשל את הלהקה הכי מצליחה בכל הזמנים
היא לא הייתה מצליחה אם היא הייתה נשארת “משובטת” כמו שכל ההייטק נראה כמו שיבוט אחד גדול.
לאחר כמה וכמה שנים שעזבו אותם לנפשם… יצא אחד השירים הפסיכודליים ביותר שיצאו אי פעם
הם הביאו משהו אחר כג’וניורס – זו הסיבה שהג’וניורס בתוכנית שלי מצליחים להכנס לעבוד בהייטק תוך 108 יום מהרגע שהם מצטרפים לתוכנית.
שהוא הבא בתור להביא לי חוזה
והמצטרפת החדשה מורין גרבר
והיא גם הקליטה איתי פרק לפודקאסט
היה מאוד כיף ומאוד אשמח להגיע איתה כמה שיותר מהר לאולפן הירוק
לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם לאד טק (תעשיית הפרסום של ההייטק) כבר למעלה מ10 שנים ועם 400 בוגרים
לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא