איזור אישי

למה אני צריך תוכנית הכשרה כדי להתחיל לעבוד בהייטק ?

אתם זוכרים שהתחיילתם , באתם לבקו”ם ההורים בכו, עליתם לאוטובוס שלקח אותכם סיבוב וחצי בתוך הבסיס והוריד אותכם לקראת ההליך החיול ?

תוכנית ההכשרה זה הטירונות כדי להתחיל להיכנס לעבודה בהייטק ובמיוחד לתעשייה שבה מרוויחים הכי הרבה כסף בתעשיית ההייטק – תעשיית האד טק.

הרי נשאלת שאלה “עד מתי חברות ימשיכו לגנוב מועמדים מאחד לשנייה “?

כשחברות רוצות מועמדים עם ניסיון , אין מקום להתפתחות, אין מקום לאוקיינוס כחול(שיטת שיווק הגורמת לך/לחברה להיות מבודל מהשאר) אין מקום לחדשנות.

הרי איך באמת חברות התפתחו אם לא יכשירו עובדים חדשים ?? האם צה”ל יכול להרשות לעצמו לחדול מלגייס מלש”בים ? האם אתם רואים את זה קורה…

הרי אם חברה רוצה מועמד שיביא שינוי/דרך חדשה/ דם חדש

היא חייבת להכשיר אותו…

רק שאלה מי בדיוק יכשיר ? ואיך יימצא לזה תקציב ? ואיך החברה תגיע למצב שעכשיו היא צריכה להכשיר מועמד כמו הליך של טירונות זוכרים את החיול בתחילת הפוסט….? מי בדיוק יעשה את זה ?

או גרוע מכך…קחו את הסיטואציה הבאה סיטואציה אמיתית שקרתה..

חברה X מכריזה על BootCamp (מערך הכשרה) שבו היא מבקשת מקהל העוקבים לבדוק האם קיים אצלם בחברים מי שמעוניין להיכנס לתוכנית.. רק מה לאותה חברה יש קהילה חזקה ואנשי סושיאל ברמה מאוד גבוהה

תוך יומיים מעלות הפוסט הגיעו למעלה מ5000 קורות חיים

5000 קורות חיים!!! עכשיו איך בוחרים מי ייכנס , האם זו הגרלה? האם באמת ישבו לקרוא 5000 קורות חיים ?

יש בוט(רובוט או AI אינטליגנציה מלאכותית) שפשוט עובר על הקורות חיים.

לוקח מהקורות חיים מילים לדעתו שצריכות להיות ,משווה לקורות חיים שיש כבר במערכת, ואז עושה אופטימיזציה.

אז מאותם 5000 עברו את המיון 50 , 1% ברי המזל נכנסו לתוכנית הכשרה שמתוכה נכנסו לעבוד בחברה 17 שזה 34% מסך המשתתפים בתוכנית.

תמיד אני שואל מועמדים לתוכנית – מה אתם מעדיפים להוציא זמן ואנרגיה או כסף .?

ולכן אם התשובה שלכם זמן ואנרגיה – לכו תראו את כול הסרטונים שקיימים תרשמו לכל התוכניות שדומות כמו למחיר למשתכן ותחכו לתשובה האם תהיו 1% מתוך 5000 כדי להתקבל..

או שתחליטו אם אתם רוצים להיות אנשי מכירות/שירות/קשרי לקוחות בתעשיית הפרסום של ההייטק (ADTECH) ולהשקיע בתוכנית הכשרה שתעיף אותכם היישר לתפקיד הבא שלכם באד טק!

כי לצערכם והרוב לשמחתכם אין אפשרות היום להיכנס לתעשייה ללא תוכנית הכשרה וליווי.

תוכנית ההכשרה שלנו היא כאן בשבילכם והיא כמובן באון ליין כספריית תוכן (נטפליקס כאן לידה) או בזום שבועי!

שחר פרגמניקוב הוא הבעלים של SMARTWAY כניסה חכמה להייטק המכשירה אנשי מכירות ללא ניסיון לעולם האד טק (ADTECH) תעשיית הפרסום של ההייטק הישראלי

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email