כבוד מיליארד מיליארד טועים שאת דרכם עוד מחפשים… כנראה שאביב גפן הוא הRTM המתבקש – Real Time Marketing.
אביב אתמול בהחלטה מחפירה קיים מופע שסיכן 40000 אנשים בקורצליה הזויה (כי אני יכול…) אני רוצה להשוות את זה לעולם ההייטק.
עולם ההייטק מסכן את עצמו ע”י זה שהוא מסרב להשתנות וחי ע”פ דפוסי עבר כמו קורות חיים.
קורות חיים הם מסמך מיושן שעתידו להסתיים ולהיגמר מן העולם הזה.
כמות הניירת שהולכת לגריסה – וכמות האנשים הלא רלוונטיים שבודקים לנו את חתיכת הנייר בצורה כ”כ לא רלוונטית – של 5-8 שניות.. כן כן זהו הזמן שקורות החיים שלנו מוקדשים לעיניים של המגייסים והמגייסות (לרוב מגייסות – אני מדבר על כך כל הזמן שתחום הגיוס הוא קרטל של נשים – למעלה מ80% ממקצועות הגיוס מוחזקים יותר נכון מוחזקות ע”י נשים – זה לא העצמה נשית – זו פיקציה – העצמה נשית היא להעביר את המגייסות מתפקיד הגיוס שהוא מאוד לא מוערך לתפקיד של עולם המכירות – כאשת מכירות הן יוכלו להרוויח פי 3 לפחות ממה שהן היו רגילות להרוויח כמגייסות.
אור מסביר מה באמת היה חשוב בתהליך מציאת העבודה הראשונה בהייטק
אם אתם אנשי מכירות שירות וקשרי לקוחות שרוצים להכנס ולעבוד בהייטק המשבר בהייטק זו ההזדמנות שלכם.שלכן.
לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם להייטק כבר למעלה מ10 שנים ועם 440 בוגרים
לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא