איזור אישי

לא פלא שאתם לא מוצאים את עצמכם לעזוב מקום עבודה אחרי 10 שנים+ זה כמו להתגרש!

אני שומע המון בשיחות את הכאב של אנשים שעזבו או הועזבו בתנאים ע”י מקום העבודה שלהם אחרי 10+שנים

ונפלטו ממעגל התעסוקה.

חלקם אמהות שעזבו לחופשת לידה ארוכה (לעיתים כמה שנים)

חלקם עובדים כשרוניים שרצו להתקדם עם החיים וההזדמנויות

אבל נתקלו בחומה של בירוקרטיה ובעיקר לא ידעו איך לעבור 5-6 ראיונות לפני הכניסה לתפקיד.

בכלל זה הפך להיות סיוט כל הראיונות עבודה – כי כל המטרה של ראיונות עבודה זה שהמגייסים לא יטעו.

לכן הם עושים מבחינתם עוד ראיון ועוד ראיון ועוד משימה

שכל המטרה שלהם למעשה היא לא לטעות.

ברגע שתבינו את זה ניצחתם את הראיון עבודה – כי למצוא עבודה – זה עבודה.
אני קודם כל רוצה להגיד שאפו ענק לכל מי שרוצה לחזור לשוק העבודה לאחר 3 שנים שלא עבד או עבד בחלטורות (אגב חלטורות זה גם כלכלה בפני עצמה – כלכלת החלטורה GIG ECONOMY )

לחזור לעבוד משמע להוציא יותר מעצמך – להוציא יותר מעצמך משמע מגיע לך לקבל יותר.

יש משהו בבית שגורם לנו לנביבות ושהמוח נבוב אף אחד לא רוצה להתחבר לאדם שהמוח שלו נבוב

אז אם אתם בדרך כלל יוצאי חברות תקשורת שעבדתם מספר שנים ועזבתם ואתם רוצים להימנע מכניסה למשב (בדומה מאוד לגירושין) הנה 7 דברים שאני מציע לכם לעשות:

  1. ללמוד – צאו ללמוד קורס/תוכנית הכשרה שתפתח לכם את הראש – בדרך כלל אנשים טסים או נחים תקופה כאן אני מציע לכם את האפשרות לטוס כשתמצאו עבודה – פשוט תגידו לעבודה בתאריכים האלו והאלו אני טס, קודם כל לכו להפעיל את המוח.
  2. ים – הקפידו לבלות הרבה בים בין לבין החיפושים שלכם – אין מקום יותר מרגיע מאשר הים – אין מקום יותר שלו ונכון להיות בו מאשר הים – הים זה התשובה לכל הדבר חורף/קיץ זה לא באמת משנה מה שכן משנה זה שתהיו בו כמה שיותר זה המקום המרגיע ביותר שקיים.
  3. תתפקסו ותהיו בפוקס שיא על למצוא עבודה – תדברו עם כל אדם שיכול לעזור לכם, תספרו לו על מספר השנים שעבדתם מה עשיתם, תיכנסו לכל שיחה בנושא ותהיו בפוקוס מאמין שאתם תמצאו את מה שרציתם.
  4. תרדו ברמת החיים לצורך עלייה – מכירים את זה שעבדתם ונכנסתם לכוח אנרצי מסויים של עבודה – בית – חיים – מסעדות – ברים – הופעות … יופי… אז עכשיו אתם לא עובדים ולא כל יום צריך לאכול בחוץ במסעדה
    אחרי זה שתצטרכו לשלם את המחיר – זה יהיה יקר מאוד. אז אין צורך כרגע תרדו לצורך עלייה
  5. כושר – חדר כושר , יוגה, פילאטיס , ריצה, הליכה, כל אחד שיבחר מה נכון לו , העיקר להיות בפעילות.
  6. להימנע מלדבר עם אנשים שלא הצליחו להגיע לאן שאתם רוצים להגיע – זה בדרך כלל משפחה/חברים קרובים שמאוד רוצים לטובתכם אבל… ישר מתחילים ב “לא יודע אם היית צריך לעזוב” “לא מחפשים בשוק הזה היום עובדים” או האהוב עליי אם אתם רוצים להיכנס להייטק “בשביל להכנס להייטק צריך ניסיון”
  7. להירשם לתוכנית ההכשרה שלי – אחוז המתקבלים מחברות התקשורת / ביטוח / פנסיה/ מימון / כל מוקד או חברה שעוסקת במתן שירות/ מכירות (רוב החברות במשק אם לא כולם) אחוזי ההצלחה שלי בלהכניס אותכם להייטק הם עצומים – כי אני לוקח את הבידול שלכם , את מה שגרם לכם להישאר באותה חברה – 10 שנים+ ומכניס אותכם לעבוד בהייטק.

שחר פרגמניקוב מכניס אנשי מכירות/שירות/קשרי לקוחות להייטק עם ניסיון של 10 שנים בתחום ההכשרה להייטק ועם למעלה מ400 בוגרים של התוכנית.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email