איזור אישי

לא זה לא טעות אחי זו המציאות…

הייתי גם רושם אחותי אבל זה השיר האדיר של מוקי.

למצוא עבודה בהייטק לוקח נצח – לפעמים גם שנה+

במיוחד אם אתה ג’וניור כה מבולבל שהמצאתי כבר מילה חדשה מבולבל הייטק.

א.נשים רוצים להגיע להייטק כדי לשנות לעצמם את החיים.

בפועל הם נתקלים בקורסים וחס ושלום כאלו שקוראים לעצמם תוכניות – שבו אני אלמד אותך איך לומדים מקצוע, ובו תשמע ממישהו בכיר בתעשייה איך עובדים בתעשייה.

נשווה את זה לריצת מרתון – אני אלמד אותך איך רצים מרתון ונוכל לדבר על הקילומטר ה20 או ה30

אבל בינתיים החבר’ה לא רצים 2000 אז על איזה מרתון הם מדברים ??

Customer Success Manager

זה תפקיד “מחונטרש” – תפקיד שלא היה קיים עד לפני 5 שנים

והקורסים רצים עליו – בוא להיות Customer Success Manager

אני המשדר היחידי בישראל שבא וקורא לכם להקשיב לדברים האמיתיים שרצים בהייטק

על התפקידים המחונטרשים – על הבלופים האמיתיים של ההייטק (NATIVE ENGLISH , המילה ניסיון ועוד..)

הרי אם CUTOMER SUCCESS MANAGER הוא תפקיד שלא היה קיים עד לפני 5 שנים – איך אתם רוצים 5 שנות ניסיון .??

וגם למה לכם.לכן כתלמידים בתוכניות אחרות לא להתחייב על הפחות מהטוב ביותר – ואלא על תוכנית יחידה שהיא למעשה נותנת לכם במה כאנשי מכירות/שירות/קשרי לקוחות ובעצם נותנת מענה אליכם כג’וניורס לא רק איך להבין מה התעשייה עושה – אלא איך למצוא עבודה ראשונה כג’וניור באיך למצוא ראיון – ואיך לסגור אותו.

פשוט מאוד העניין הוא מאוד פשוט, נרשמים לפגישה איתי – סולקים את עצמכם כאן

https://pages.greeninvoice.co.il/payments/links/e03ff9ff-36c5-420d-880a-ec65017535eb

ונפגשים איתי לפגישה 1:1 בZOOM בפגישה נעבור על:

בדיקה של קורות החיים
פרופיל לינקדאין
בדיקת פרזטנציה

ראיון עבודה עם תוכן מדוייק וסטוריטלינג נכון

ואראה למה את/אתה לא הצלחתם עד היום להיכנס לתפקיד ראשון בהייטק


אז למה אתם מחכים להמשיך להתבלבל ?

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם לאד טק (תעשיית הפרסום של ההייטק) כבר למעלה מ10 שנים ועם 400 בוגרים

לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא

https://finance.walla.co.il/item/3527275

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email