איזור אישי

יש בנאדם אחד שהוא טאלנט עולה – וכל מה שנגע בו היה זהב… ליאם גלאגר. את/אתה לא ליאם גלאגר… כדי להכנס ולעבוד בהייטק תצטרכו לעבוד קשה..מאוד קשה.

כחלק משיחות עם מתעניינים (הם מתעניינים.. לא לקוחות, לא לידים לא קרוב לזה.. מתעניינים) בתוכנית שלי עולה השאלה – אז מה בדיוק אתה עושה.. אם אתה אומר שאתה מלווה א.נשים להכנס ולעבוד בהייטק אז מה בדיוק אתה עושה?

שיפוץ של קורות החיים – אתם יכולים לעשות את זה לבד – בעזרתי אתם תצליחו לעבור את הBOOT – אותו חרא הזה ששולח לכם בחזרה AFTER CAREFUL CONSIDERATION ALTHOUGH WE ARE VERY IMPRESSED WITH YOUR BACKGROUND WE DECIDED TO MOVE FORWARD WITH OTHER CANDIDATES

כתיבת קורות חיים באנגלית – אתם יכולים לעשות את זה לבד – בעזרתי יהיו לכם קורות חיים שיספרו במדוייק מה אתם רוצים שידעו עליכם

בניית פרופיל לינקדאין – אתם יכולים לעשות את זה לבד – כמי שגייס למעלה מ250 א.נשים להייטק – חד משמעית אני יודע מה אני/המגייסים מחפשים בלינקדאין – רק השבוע סטודנט של התוכנית קיבל ככה אאוט אוף דה בלו – זימון לראיון , למה? כי הוא ידע בדיוק מה לכתוב בלינקדאין אז החליטו לזמן אותו בראיון.

הכנה לראיון עבודה – אתם יכולים לעשות את זה לבד – בעזרתי תדעו בדיוק מה לדבר , איך לדבר, שפת גוף בראיון עבודה, איך לענות על השאלות המעצבנות (ולא חסר! שאלות מעצבנות) וגם איך להשאיר רושם ובדיוק מה להגיד כדי לגרום לצד השני לחשוב … וואוו איך במיידי אני חוזר אליו עם חוזה ולא לבלבל במוח..

הכנה מנטלית – אתם יכולים לעשות את זה לבד – בעזרתי תדעו להיות כמו בפוקר בA GAME שלכם.שלכן בצורה תמידית , עם כל המשברים של כניסה לעבודה בהייטק – ויש לא מעט – לעיתים זה נראה כמו גיבוש של סיירת מטכ”ל.

וזה רק חלק קטן.. מהארסנל של הדברים שקיימים אצלי בתוכנית.

ועוד משהו אולי הכי חשוב וקריטי – אתם משלמים לי על זה…

אני מגיע עם 10 שנות ניסיון בהייטק , של הכשרות , הדרכות, של הישגים לא מבוטלים ועמלות מטורפות (מיליונים) שילמתי מס הכנסה (מס שמשלמים על ההכנסה כמובן) בגובה של עשרות אלפי שקלים, לפעמים בגובה של המשכורת שאתם מרוויחים כרגע… אני יודע על ההייטק ומוכן לתת לכם.לכן אין ספור מהעולם ידע שלי

עזרתי למאות אנשים לשנות את הקריירה שלהם.שלהן ואם עברת אצלי את מבחן החוזקות – זה אומר שאתה מתאים לתוכנית שלי… ואתה לא תעזוב אותה עד שלא תכנס לעבודה בהייטק.

זה ליאם גלאגר והוא עילוי.

ליאם גלאגר הוא עילוי – ליאם גלאגר לא צריך את התוכנית שלי כדי להכנס ולעבוד בהייטק כאיש מכירות- את/אתה כן.

דיברתי על זה עוד בפודקאסט המחתרתי שלי

אני מדבר עם שלשול מהצד השני של הטלפון שאומר לי… מה הבעיה אשפץ את קורות החיים שלי…

אם אתם אנשי מכירות שירות וקשרי לקוחות שרוצים להכנס ולעבוד בהייטק המשבר בהייטק זו ההזדמנות שלכם.שלכן.

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם להייטק כבר למעלה מ10 שנים ועם 440 בוגרים
לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email