איזור אישי

הבעיה של איש מכירות שרוצה להכנס להייטק מתחילה שהוא נעזר בחברים כדי להכנס ולעבוד בהייטק

אני הדוגמא החיה שחברים עוזרים לחברים להכנס להייטק – אני נכנסתי לעבוד בהייטק ב2013.

החבר שבזכותו נכנסתי לעבוד בהייטק – רצה שאכנס לעבוד בהייטק בעוד שאני עסקתי בכלל בנדל”ן.

הייתי בין המתווכים המסחריים המובילים בחולון , אך יחד עם זאת לא באמת התקדמתי למשכורות הגבוהות שאפשרי להגיע בהייטק.

עשיתי התערבות עם החבר שהכניס אותי לעבוד בהייטק (הוא היה חבר ילדות שלי מכיתה ה ככה שהוא באמת חבר היה , ולא חבר לינקדאין או חבר פייסבוק, אחרי הצבא אני הכנסתי אותו לעבוד בידיעות מנויים בטלמרקטינג ככה שטובה הוחזרה בטובה)

אמרתי לו במהלך ההתערבות שאם אעשה תוך שנה מה שעשיתי בנדל”ן ב5 שנים שעסקתי אני אשלם לו משכורת 13 (עוד משכורת ממה שארוויח) ואם לא שישלם לי…

שילמתי לו תוך 8 חודשים , ב8 חודשים שהשקעתי דם (לא הייתי טאלנט מההתחלה, צמחתי מהכי למטה שיש)

לא באתי מרקע ההייטקי הברור, אני לא איש מחשבים או איש תוכנה, אני איש של א.נשים.

אנשים מניעים אותי ומזיזים אותי – והידיעה שיש לי את היכולת ליצור קשרים, חברויות , וערכים בחיים של אנשים היא משנה חיים עבורי.

כששואלים אותי מה איש מכירות מוכר בהייטק ?

את האישיות שלו – אני עונה.

הייטק – זה פיתרון טכנולוגי לבעיה. כמו שמכירה זה פיתרון לבעיה. כמו שאני לא מוכר את SMARTWAY כמוצר SMARTWAY נותנת פיתרון לאנשי מכירות שירות וקשרי לקוחות (א.נשים של א.נשים).

עכשיו הזמנים השתנו – שאני נכנסתי לעבוד בהייטק היינו באמת סטארטאפ ניישן – היום אנחנו יותר פארטי ניישן

נכנסתי לעבוד בהייטק לפני 10 שנים, הנורמות השתנו , וההייטק הפך להיות בינוני.

עד כמה בינוני?? כמו שלינקדאין הפכה להיות פייסבוק 2 – כי הנהירה של א.נשים להייטק ובמיוחד לתפקידים ולטייטלים – להייטק תמיד היה פנסי של מיתוג – אני לא איש מכירות אני BIZDEV כמו שספר הוא לא ספר הוא מעצב שיער… חינטרוש התפקידים כמו CUSTOMER SUCCESS MANAGER תפקיד מחונטרש שלא היה קיים לפני 5 שנים והגאמפא – גוגל אמזון מייקרוסופט פייסבוק אפל המציאו אותו.

ההייטק צריך כלבוינקים – ההרתעה הכי גדולה במיוחד אם אתם ג’וניורים שלא תהיו כלבוינקים.

אנשים שלרוב מגיעים דרך אנשים היום – לא לפי הנורמות של אז(פעם רכבנו על סוסים ולא היו מכוניות) הם אנשים שלא מתאמצים לקראת משהו, והכל מגיע להם בקלות. לא רוצים אותכם.

חושבים שמגיע לכם לעבוד בהייטק ויש לכם מה שדרוש?
זה לא מעניין אף אחד – כי ייקח לכם פחות זמן להכנס לOCD של רז רהב – מאשר להייטק.

ללא תוכנית הכשרה שתפקס אותכם, תכניס אותכם למיינדסט הנכון , תלמד אותכם איך להשיג ראיון עבודה ואיך לעבור אותו, ייקח לכם למעלה משנה+ להכנס ולעבוד בהייטק, בעוד שהחברה אצלי בתוכנית עושים את זה תוך מספר חודשים.

תוצאות או תירוצים? באיזה מגרש אתם משחקים.

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם לאד טק (תעשיית הפרסום של ההייטק) כבר למעלה מ10 שנים ועם 400 בוגרים
לקריאת הכתבה בוואלה בלינק הבא
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email