איזור אישי

גם אם קוראים לך “ליונל מסי” של עולם המכירות אתה עדיין תצטרך לעבור תוכנית הכשרה כדי להיכנס לעבוד בהייטק

כשאני מקבל שאלות של מועמדים

“אני תותח מכירות למה אני צריך לעבור הכשרה” ??

אז רבותיי וגבירותיי – גם ליונל מסי של עולם המכירות – הבחור הכי תותח עם הלשון הכי חלקלקה עם היכולת הכי ורבלית וארגזים של עסקאות שיצר לפני שהגיע להייטק – יצטרך עדיין לעבור תוכנית הכשרה.

המכירה בהייטק – במיוחד בתעשיית האד טק (ADTECH) תעשיית הפרסום של ההייטק – היא הבנה של המוצר על בוריו , זאת אומרת עליך לדעת במדויק מה אתה מוכר והכי חשוב למי את מוכר.

המכירה היא תהליכית , זאת אומרת שלא יכולים להיות איש מכירות לוחץ (Pusher) אף אחד לא יקנה את המוצר היום, עכשיו, זו מכירה בשלבים , לכן צריך המון אבל המון סבלנות. בעצם צריך רק סבלנות כל השאר לומדים.

ככה שאם אין לכם סבלנות לריצה לטווח ארוך , לריצה ארוכה , ואם אין לכם חשק להבין איך תהליכים עובדים ההייטק הוא לא בשבילכם.

זה הכלל הראשון – סבלנות.

מעבר לזה – יש היום קרוב לכל משרה בערך 500 קורות חיים שנשלחים לHR או למנהלי/מנהלות הגיוס. אתם מבינים ? 500 וזה עוד מספר מינימלי… אותו מנהל או מנהלת פונה איך שהוא מקבל את קורות החיים לLINKEDIN שלכם, לכמה מכם שקוראים את המאמר הזה יש חשבון לינקדאין פעיל ?

במסגרת תוכנית ההכשרה אנחנו למדים איך הופכים את חשבון הלינקדאין שלכם לחשבון פעיל, שיגרום למגייסים ולמגייסות לרדוף אחריכם במקום שהמצב יהיה הפוך , כי המגייסים והמגייסות אומרים לעצמם הו כאן יש לנו אדם מעניין כאן יש לנו מישהו שרוצה להצליח והוא מתפעל חשבון לינקדאין פעיל.

גם כשתגיעו לראיון עבודה – איך אתם תצליחו להתבלט מעל שאר המועמדים ?

התוכנית מלמדת – איך עוברים ראיון טלפוני, איך עוברים ראיון מגייס/HR , איך עוברים שפת גוף בראיון עבודה, ואיך מגישים פרזנטציה.

כאן יש דוגמא מעולה הנרי תומאס (הילד מהסרט האלמותי ET) שימו לב איך הוא נכנס לתפקיד , אם איש מכירות היה מכין את עצמו ככה לראיון – יש מצב לדעתכם שהוא לא היה מתקבל ?

(קרדיט לאליאב אללוף היקר על הפוסט המדהים שלו ב3 דברים שלמדתי השבוע)

קחו את כל הדברים שקראתם כאן בפוסט כדי להבין בצורה חד משמעית – תוכנית הכשרה תלמד אותכם על התעשייה, תלמד אותכם על המושגים של התעשייה, תלמד אותכם את השפה והכי חשוב תשאיר אותכם עכשוויים ומיוחדים לעומת מאות אם לא אלפי מתמודדים.

אנחנו כאן בSMARTWAY מכשירים אנשי מכירות / שירות / קשרי לקוחות המעוניינים להיכנס לתעשיית הפרסום של ההייטק (ADTECH) ולהיות בעשירון העליון של השכר בישראל , רק 10% מאוכלוסיית העובדים בישראל עובדים בהייטק אולי זה יכול להיות את/אתה

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email