איזור אישי

גל פיטורים בהייטק- למה זה הזמן הכי טוב לבנות פרופיל כאיש מכירות שרוצה להיכנס לעבוד בהייטק ?

באחד השירים הגדולים ביותר של פיל קולינס וג’נסיס Jesus He Knows Me

יש את הקטע הבא מתוך השיר:

Well, I’m countin’ my blessings
‘Cause I’ve found true happiness
‘Cause I’m gettin’ richer
Day by day
You can find me in the phone book
Just call my toll free number
You can do it anyway you want
Just do it right away
Well, there’ll be no doubt in your mind
You’ll believe everything I’m saying
If wanna get closer to Him
Get on your knees and start prayin’
‘Cause Jesus He knows me and He knows I’m right
I’ve been talkin’ to Jesus all my life
Oh, yes He knows me and He knows I’m right
Well, He’s been tellin’ me everything’s gonna be alright

אנחנו לומדים מספר דברים מהשיר האלמותי הזה של קולינס ושל ג’נסיס.

ההייטק הלך שנים בתחומי הפוספרטי prosperity צמיחה רווחת ובעיקר המון שומן בחברות.

מסטארטפ ניישן הפכנו להיות פארטי ניישן – וככה החברות הלכו שנים אחר שנים

ועכשיו ? עכשיו יש משבר – והחברות לא יודעות מה לעשות.

מצד אחד לגייס עובדים ? מצד שני לפטר עובדים ?

מצד אחד מה המתחרים עושים? בואו נעשה גם מה שהם עושים… וככה ההייטק מוצא את עצמו עם חוסר לידיים עובדות למעלה מ33000 משרות קיימות היום בהייטק ללא ידיים עובדות

מתוך אתר מעריב –

אלו שיתמודדו בתפקידי מכירות , שירות , קשרי לקוחות – הם אלו שיעזרו להייטק לעבור את המשבר

ולכן כרגע הביקוש לא.נשים שיצילו חברות הוא עצום – ובכלל זה זמן פריחה לג’וניורים

והנה 5 הסיבות ללמה זה הזמן להעסיק ג’וניורים:

  1. הם עולים פחות מסניורים (כלכלי)
  2. הם דורשים פחות מסניורים (כלכלי)
  3. הם מגיעים עם המון רעב (אישי)
  4. מחקרים הוכיחו שגיוון והכלה של עובדים גורמים לצמיחה כלכלית (אישי וכלכלי)
  5. הם יישארו יותר זמן מאשר סניורים שכירי חרב בתשלום (הממוצע של ג’וניור הוא לפחות שנתיים + בחברה מאשר סניור שעוזב אפילו חברות גדולות כמו גוגל אמזון פייסבוק מייקרוסופט ואפל – בין 13-17 חודשים)

אז מכל זה אנחנו למדים שזה זמן הפריחה לג’וניורים

2 פרקים מתוך הפודקאסט שלי אחד שיצא לפני 3 חודשים

ואחד נוסף שיצא היום

יתנו לכם את האינדיקציה ללמה אנשי מכירות הם המפתח לכל חברה וחברה

והקשר של ג’ניסיס להייטק – תקשיבו לשיר ותבינו 🙂

לעוד תכנים בנושא מוזמנים לפנות כאן לגבי תוכנית ההכשרה שלי להייטק
שחר פרגמניקוב מכשיר אנשי מכירות/שירות לקוחות שנמצאים בתקרת הזכוכית שלהם ומכניס אותם לאד טק (תעשיית הפרסום של ההייטק) כבר למעלה מ10 שנים ועם 400 בוגרים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email