איזור אישי

אם אתם רוצים לפתח תרבות ארגונית שמתאימה ל2023 יש מילה אחת שאתם צריכים לשדר אותה והיא Diversity!

מה זה Diversity ?

אם מסתכלים על המילון ההגדרה המילונית היא גיוון/מגוון.

דמיינו סביבכם שבתעשיית הי-טק הישראלית, סביבה בה ערבים ויהודים, חילונים דתיים וחרדים, נשים וגברים להט”בים וסטרייטים מייסדים חברות יחד ועובדים זה לצד זו.

סביבה בה נשים מובילות ניהול בסטארטאפים וצוותי גיוס ופיתוח מקדמים מאמצים פעילים לגוון את החברות שלהם, סביבה שבה אנשים רוצים שיפנו אליהם איך שנוח להם – SHE/HER , HE/HIM. THEY/THEM

מבלי הצורך להרגיש מבויישים / נלחמים על המעמד שלהם / סובלים בגלל שהם בחרו להיות אחרים.

מתן הזדמנויות לאוכלוסיות מגוונות להשתלב בחברות הייטק הנה מפתח לכלכלה משגשגת, אם חברות הייטק באמת רוצות לגייס אנשים איכותיים שיוכיחו זאת.

שיגייסו נכים, אוטיסטים/על הספקטרום , שיגייסו להט”בים, חרדים וערבים ולא רק “תל אביבים בני 27 בוגרי 8200 עם תואר ראשון במדמ”ח.

הרי כולנו מאסנו בחברות שהטייטל שלהם – הוא משפחתי , אווירה צעירה/מיוחדת , ואיך לא 27 טעמים של גלידה.

הרי בוא נודה בזה – מקום העבודה הוא לא משפחה! מקום העבודה הוא כמו קבוצת כדורגל/נבחרת, רק הטובים ביותר עולים למגרש , כאלה שהם לא הכי טובים הם נשארים על הספסל ומהספסל מהר מאוד הם יוגלו הבייתה.

חברות מתחילות להבין את זה בעוד שבעולם זה טרנד אדיר! כבר מספר שנים טובות…

מעבר לשים דגל של גאווה תשאלו כמה להטבים עובדים אצלכם כבר היום ? מעבר להגיד אנחנו שונים כמה ערבים או חרדים כבר עובדים אצלכם היום ?

כיוון שתעשיית ההייטק היא מובילת החדשנות במשק הישראלי, גיוס הון אנושי איכותי ואחר תביא הזדמנויות תעסוקה חדשות לאוכלוסיות מוחלשות הן בתעשיית ההייטק והן מחוצה לה, הזדמנויות העשויות להביא לצמיחה חברתית כלכלית של מגזרים רבים בישראל, ומגדרים רבים בישראל

בתחום הכשרת אנשי מכירות להייטק שאותו SMARTWAY שמה יעד להוביל ושמה יעד של להכניס מיליון ישראלים להייטק (היום עובדים 10% מאוכלוסיית העובדים בישראל בהייטק ככה שיש עוד המון מה להתרחב) חסם הכניסה לאנשי מכירות להייטק הוא נמוך משמעותית – הם לא צריכים לרשום קוד, לא צריכים לדעת לתכנת הם צריכים אנגלית ברמה גבוהה ואקסל ברמה בסיסית ,אהה וכמובן לדעת למכור ולבוא עם המון המון רעב.

SMARTWAY חרטה על דגלה להנגיש את עולם ההייטק לכולם ! להטבים, חרדים , ערבים, נכים, אוכלוסיות מוחלשות ועוד ..

כי אחרת למה מדברים כולם על DIVERSITY אם הם לא בוחרים להתנהל בצורה הזו ?

איפה הWALK THE TALK ?

שחר פרגמניקוב הוא הבעלים של SMARTWAY כניסה חכמה להייטק המכשירה אנשי מכירות ללא ניסיון לעולם האד טק (ADTECH) תעשיית הפרסום של ההייטק הישראלי

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email