נטלי הגיעה אליי עם שנים של ניסיון בעולם המוקדי מכירות / שירות לקוחות, לאחר שניסתה להיכנס להייטק במשך שנתיים ואפילו עברה "קורס חארטה" להייטק, כלומר קורס שנותן תעודה יפה אבל אין תכלס לא נכנסים איתו לעבודה בהייטק.
תוך 55 ימים מתחילת התכנית היא החלה לעבוד בהייטק.
היום, נטלי עובדת כ-
Customer success
בענקית הפינטק Remiltly.
חביב עבר בתוך פחות מ-4 חודשים מעבודה כשף לתפקיד
Customer Solution
בחברת Paypal.
בעזרת הליווי שלנו חביב הצליח לעבור בהצלחה את הסינונים המשמעותיים של החברה שכללו
שיחות עם אירלנד , ישראל והודו.
אור עבד 7 ימי עבודה בשבוע כמנהל חדר כושר גדול, בקושי היה בבית, לא היה לו זמן ואנרגיה להיות עם האישה והילדים וגם כאשר הוא היה בבית היה ממשיך לעבוד.
היום, אור עובד כמנהל תיקי לקוחות ב- Live Dns, החברה הגדולה והוותיקה בישראל לאחסון אתרים, אבטחת איכות וגיבוי בענן.
שורה תחתונה: עובד פחות שעות ומרוויח הרבה יותר כסף.
רון הגיע אליי לאחר סיום תואר בהצטיינות במכללה יקרה.
לאחר שלא הצליח להשתלב בשוק העבודה, החל לעבוד במלצרות.
היום, רון עובד בחברת הפינטק הגלובלית Candex כאחראי שירות לקוחות EMEA (אירופה , אפריקה , מזרח תיכון).
אוהד הגיע אליי לאחר שבמשך שנתיים הוא ניסה להיכנס לבד להייטק בזמן שהיה משפטן שנמאס לו.
תוך 102 ימים מתחילת התכנית הוא החל לעבוד בהייטק.
היום, אוהד עובד כ- Business development manager בחברת ספינומל, אחת החברות הגדולות בעולם הגיימינג.
מדיניות פרטיות ותנאי שימוש | יצירת קשר
This site is not a part of the Meta website nor Meta, Inc.
Additionally, this site is not endorsed by Meta in any way. Meta is a trademark of Facebook, Inc.
© כל הזכויות שמורות לשחר פרגמניקוב
קמפיין זה מקודם ע”י בום בום דיגיטל