נטלי הגיעה אליי עם שנים של ניסיון בעולם המוקדי מכירות / שירות לקוחות, לאחר שניסתה להיכנס להייטק במשך שנתיים ואפילו עברה "קורס חארטה" להייטק, כלומר קורס שנותן תעודה יפה אבל אין תכלס לא נכנסים איתו לעבודה בהייטק.
תוך 55 ימים מתחילת התכנית היא החלה לעבוד בהייטק.
היום, נטלי עובדת כ-
Customer success
בענקית הפינטק Remiltly.
חביב עבר בתוך פחות מ-4 חודשים מעבודה כשף לתפקיד
Customer Solution
בחברת Paypal.
בעזרת הליווי שלנו חביב הצליח לעבור בהצלחה את הסינונים המשמעותיים של החברה שכללו
שיחות עם אירלנד , ישראל והודו.
אור עבד 7 ימי עבודה בשבוע כמנהל חדר כושר גדול, בקושי היה בבית, לא היה לו זמן ואנרגיה להיות עם האישה והילדים וגם כאשר הוא היה בבית היה ממשיך לעבוד.
היום, אור עובד כמנהל תיקי לקוחות ב- Live Dns, החברה הגדולה והוותיקה בישראל לאחסון אתרים, אבטחת איכות וגיבוי בענן.
שורה תחתונה: עובד פחות שעות ומרוויח הרבה יותר כסף.
אופק היה מנהל מכירות בסוכנות רכב שהרגיש תקוע ב"תקרת זכוכית" ושהעמלות שהוא מקבל לא משקפות את הערך האמיתי שהוא מביא לחברה.
אופק רצה לחוות כניסה לעבודה ראשונה בהייטק כג׳וניור ותוך 42 ימים מהרגע שאופק הצטרף לתכנית הוא נכנס לתפקיד ראשון בהייטק כמנהל מכירות בחברת Solaredge, חברת האנרגיה הסולארית המובילה בישראל ובעולם עם למעלה מ5000 עובדים
אוהד הגיע אליי לאחר שבמשך שנתיים הוא ניסה להיכנס לבד להייטק בזמן שהיה משפטן שנמאס לו.
תוך 102 ימים מתחילת התכנית הוא החל לעבוד בהייטק.
היום, אוהד עובד כ- Business development manager בחברת ספינומל, אחת החברות הגדולות בעולם הגיימינג.
אוהד עובד פחות משנה בהייטק וכבר הוא יטוס השנה לכנס ענק של עולם הגיימינג בפורטוגל.
מדיניות פרטיות ותנאי שימוש | יצירת קשר
This site is not a part of the Meta website nor Meta, Inc.
Additionally, this site is not endorsed by Meta in any way. Meta is a trademark of Facebook, Inc.
© כל הזכויות שמורות לשחר פרגמניקוב
קמפיין זה מקודם ע”י בום בום דיגיטל